FAQ


Wat zijn de betaalmethoden?

  • In de zaak: CASH, Payconiq of cadeaubon die enkel geldig is in de zaak. 
  • Via de webshop: bancontact, bankoverschrijving, betaalverzoek payconiq of cadeaubon die enkel geldig is via de webshop ! Gelieve bij een bankoverschrijving steeds een geldig bewijs van betaling door te sturen dit via screenshot/foto. Vanaf wij een geldig bewijs ontvangen worden de bestelde items gereserveerd & ingepakt voor U. Vanaf de betaling dan definitief op onze bankrekening staat kan deze worden afgehaald in de zaak (na bericht die wij U versturen!) of wordt Uw bestelling op de post gedaan.  

Ik heb een bestelling geplaatst, kan ik deze nog annuleren?

  • Neen, eens een bestelling is geplaatst kan deze niet meer geannuleerd worden ! 

Kan ik een item reserveren?

Neen, wij willen iedereen de kans geven om een item te bemachtigen & wij willen niemand teleurstellen. Daarom eerst = eerst.

Kan ik kledij komen passen bij jullie in de zaak?

  • Ja natuurlijk , wel op afspraak ! Maak hier Uw afspraak.